Finnish (Suomi)English (United Kingdom)Deutsch (DE-CH-AT)Svenska (Sverige)Español(Spanish Formal International)
PDF Skriv ut Skicka sidan

Tekniskt stöd

i samband med en ProSilva-maskin finns alltid automatiskt ett kundspecifikt tekniskt servicestöd. Oberoende var i världen du befinner kan du alltid få stöd av en lokal serviceorganisation – på ditt eget modersmål.

I alla länder arbetar servicerådgivare som ProSilva utbildat med det tekniska stödet. T.ex. i det torra solgasset i Syd-Amerika, där en ProSilva-maskin arbetat över 5000 timmar i året under extrema förhållanden, utförs kontroller regelbundet alltid när maskinförarna byter skiften.

Med ProSilva-maskinen följer en relevant skolning och en tillräcklig dokumentation. Om du har en fråga som rör vilken som helst detalj rörande maskinen så kan du alltid ringa oss.

tekniskt stöd, skolning: Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen

kontaktperson: Kalle Haapala, +358 20 7348 773

 

pelismo / p+web®